logo

3 Eylül 2016 Cumartesi

Murat Kürüz'ün fırçasından 'Kedi Kadınların Hikayesi'




Yaklaşık bir ay öncesinden serginin duyurusunu görmüştüm. Frida ve kucağındaki, sağındaki solundaki kedileri görünce ben de dikkat kesilmiştim haliyle. Ajandaya da hemen kaydettim ki günlerin karmaşası içinde boğulup kalmasın.
2 Eylül'de Gama Sanat Galeri'sinde Murat Kürüz'ün 'Kedi Kadınların Hikayesi' isimli altıncı sergisi açıldı. Sergi öncesinde Murat bey ile keyifli bir söyleşi gerçekleştirdik. Kafaları kedi vücutları insan bu eserlerde kullanılan renkler ve oluşturulan kompozisyonlar bakanın yüzünde gülümseme sağlıyor. Canlı renkler ve baktığınızda kendi içlerinde minik hikayecikleri görüyorsunuz. Eserlerin yaratıcısı Murat Kürüz'ün neşeli hep gülümseyen yüzü gibi aydınlıklar.



Daha sonra serginin açılışında gelen misafirleri bir sürprizin beklediğini gördüm. Etkinliği düzenleyenlerden Elmas Dereci ve Şule Claire Altıntaş'ın yüzlerinin kediye dönüştüğünü gördüm. Serginin bir köşesinde makyöz Mehmet Dalakoğlu kadınları kediye dönüştürüyordu! Tabii bu durumda ben de sıramı aldım ve keyifle makyajımı yaptırdım.

Etrafta dolaşan ve duvarda asılı tablolardaki kedi suratlı kadınların olduğu neşeli, gülümsetici bir sergi açılışı oldu bence. Ayrıca karikatürist, yazar, senarist Murat Kürüz ile tanışmış olduğuma da çok sevindim. Beni gönlümden vuran eseri Frida ve kedilerin de tuvaldeki halini görmek keyif verdi.

Sergi, Gama Sanat Galeri'sinde 20 Eylül'e kadar izlenebilir. Ajandanıza kaydedin ve bitmeden bu keyifli sergiyi kaçırmayın derim.
Keyifle gezmeniz dileğiyle...


Sergi ile ilgili söyleşi:

http://www.aydinlik.com.tr/kuruzun-kedi-kadinlari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder