logo

8 Haziran 2013 Cumartesi

Gezi Parkı Direnişi ve Recep Tayyip Erdoğan Sempatizanları İçin Naçizane Dileğim

      Son günlerde keskin çizgilerle ayrışan iki farklı kesimden de çok sayıda ahbabı olan şahsım adına ben de birkaç şey söylemek istiyorum.
      Kimse, aynı bakkaldan alışveriş yaptığı, aynı yeşillikte top oynadığı, aynı devlet dairesi kuyruğunda sıraya girdiği insanların görüşü yüzünden birbirine hakaret edemez. Bu oldukça açık ve nettir.
      Gelelim olaylara; yeri geldi Beşiktaşımda çatıştım, yeri geldi Taksim'de parkta slogan attım, yeri geldi polislerimizle oturdum karşılıklı sigara içtim, iki kelam ettim. Neticede söylemek istediğim şudur: 
      Bizi birbirimizle kavga ettirenler, bizim arkadaşlıklarımızı bitirenler, bizi kardeşlerimizle, akrabalarımızla küstürenler bu süreçten hiçbir şekilde zararlı çıkmadılar. Talimat verenle ezilen zevat başka!   
      Sonuç itibariyle hiçbir beyin hiçbir beyini küçük göremez. Ve:
      Bugün ölecek olsam vasiyetim şudur:
      Kin tutmadan, hor görmeden, nefretle bakmadan halkımızın her insanı karşılıklı oturup çay içsin, biri birine Kur'anını, Recep Tayyip Erdoğanını anlatsın, diğeri de ona sosyalizmi ve özgürlüğü anlatsın.. Bakın bilgi ve yürekle insanlar nasıl da aydınlanıp şaha kalkacak...

      Yeter ki kardeşlik bozulmasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder